2nd part of my mtt course

Dear Alchemists,

I am very happy to announce that my second MTT video has come out in German. I would be very happy if you stop by and of course do the homework on it. Unfortunately I myself couldn't play that much besides my private coaching sessions due to private differences. Nevertheless, it is very important for me not to stop learning more about poker despite that. Even when I don't have so much time to play, I read and work on my game.
So I can only advise everyone to remember that for the beginning it is quite normal to work on your game as much as you play.
I understand very well that we would much rather play than learn about poker, however, in my experience, it is just as important that we continue to develop. Because the more we develop, the higher our roi will inevitably be.
So maybe it's easy for you to see learning about poker as increasing your probability of winning over time.

Week 39

Start bankroll: $3000
Last weeks Profit: -$4.64
Overall Profit: $3763.97
Today's Bankroll: $6763.97
Goal: $15000

Liebe Alchemisten,
ich freue mich sehr, euch mitteilen zu können, dass mein zweites MTT Video auf Deutsch herausgekommen ist. Ich würde mich sehr freuen, wenn ihr vorbeischaut und natürlich auch die Hausaufgabe dazu macht. Selbst konnte ich leider aufgrund von privaten Differenzen nicht so viel neben meinen privaten Coachings spielen. Nichtsdestoweniger ist es sehr wichtig für mich, trotz dessen nicht aufzuhören, mehr über das Poker zu lernen. Selbst wenn ich nicht so viel Zeit zum Spielen habe, lese und arbeite ich an meinem Spiel.
Deshalb kann ich nur jedem raten, daran zu denken, dass für den Anfang es ganz normal ist, genau so viel an seinem Spiel zu arbeiten wie auch zu spielen.
Ich verstehe sehr gut, dass wir viel lieber spielen, als etwas über das Pokern zu lernen, jedoch ist es nach meiner Erfahrung genauso wichtig, dass wir uns weiterentwickeln. Denn je mehr wir uns weiterentwickeln, desto höher ist zwangsläufig auch unser roi.
Vielleicht fällt es euch demnach einfach, das Lernen über das Pokern als Steigern der eigenen Gewinnwahrscheinlichkeit über einen längeren Zeitraum zu sehen.

Comments

Popular posts from this blog

Private Coaching